مقالات مفید تاسیساتی و فنی استاد کار کرج

آشنایی با روشهای کلاهبرداری در لوله بازکنی

آشنایی با روشهای کلاهبرداری در لوله بازکنی

گرفتگی لوله فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب مسئله ای است که حتما شما هم برای یکبار هم که شده آنرا تجربه کرده اید این مسئله بسیار آزاردهنده هست و سعی می کنید هر چه سریعتر با شرکت های لوله بازکنی تماس گرفته و از آنها می خواهید که هر چه زودتر در محل حاضر شوند و مشکل را برطرف کنند.

شرکت های لوله بازکنی در همه شهر ها خصوصا در تهران و شرکتهای لوله بازکنی در کرج به صورت قارچ گونه رشد داشته اند و در این میان به سختی می توان شرکت لوله بازکنی با انصاف و مطمئنی را پیدا کرد البته هنوز هم هستند شرکتهای که وجدان کاری داشته و بر اساس قیمت اتحادیه و برآورد منصفانه فاکتور صادر می کنند.ولی شرکتهای کلاهبرداری در لوله بازکنی هم کم نیستند.

روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی

اغلب شرکتهای که به کلاهبرداری در لوله بازکنی معروف هستند ترفند های زیادی برای کلاهبرداری در لوله بازکنی دارند در ادامه با 4 روش رایج کلاهبرداری در لوله بازکنی آشنا میشوید.

حتما مطالعه کنید
باز کردن لوله فاضلاب با اسید

1: وقتی شما با شرکتهای لوله بازکنی که قصد کلاهبرداری دارند تماس میگیرید و مشکلتون را مطرح می کنید قیمت بسیار پایین نسبت به سایر شرکتها اعلام می کنند. وقتی شما را قیمت پایین فریب دادند و شما هم وسوسه میشود و از انها می خواهید کارشناس فنی برای رفع گرفتگی بفرست وقتی تکنسین لوله بازکنی در محل شما حاضر شد با آوردن دلایل واهی قیمت بسیار بالاتری را برآورد می کنندو اینگونه کلاهبرداری می کنند.

 

گرفتگی فاضلاب ظرفشویی

 

2:اغلب شرکتهای کلاهبرداری در لوله بازکنی بعد از اینکه گرفتگی لوله بازکنی را بررسی میکند اعلام می کند با فنر معمولی نمی توان مشکل شما را حل کرد وباید از سه نظام لوله بازکنی استفاده شود و با شما اتمام حجت می کند اگر در حین کار سه نظام بشکند باید علاوه بر هزینه اعلام شده خسارت وارد شده به سه نظام را هم بپردازید و شما در نهایت با یک هزینه میلیونی مواجه میشوید

3: سومین راهکار کلاهبردارن در لوله بازکنی این است که اعلام می کنند من از فنر فولادی و یا فنر الماسی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما استفاده کردم تا مشکل گرفتگی حل شود و اینطور به شما القا می کند که هزینه این فنر بسیار بالاست در صورتی که شما با یک دروغ محض روبه رو هستید و اصلا همچنین فنری با این نوع جنس در بازار وجود ندارد

4: تیر آخر کلاهبرداری در لوله بازکنی اعلام این گزینه است که گرفتگی لوله فاضلاب تنها با یک محلول بسسیار خاص باز میشود و فقط چند شرکت خاص این محلول را دانرد و قیمت آن بسیار بالاست در صورتی که این محلول های شیمیایی در همه مغازها و فروشگاهها موجود است و این ترفند آخر این کلاهبرداران می باشد.

حتما مطالعه کنید
رفع گرفتگی گچ ، سیمان و قیر در لوله فاضلاب

 

کلاهبرداری در لوله بازکنی

راهکارهای در امان ماندن از شر کلاهبرداری در لوله بازکنی

1: عجله نکردن در پیدا کردن شرکت لوله بازکنی معتبر :همیشه وقتی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب برایتان پیش آمد برای در امان ماندن از شر کلاهبرداران لوله بازکنی باید صبور باشید و برای پیدا کردن شرکت لوله بازکنی اصلا عجله نکنید ابتدا با چند شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید و از آنها مشاوره بگیرید و در نهایت ببینید کدام شرکت  بهتر به شما مشاوره میدهد و قیمت منصفانه ای را هم اعلام می کند.

2:تعیین قیمت نهایی قبل از شروع کار : نکته بعدی این است که حتما قبل از شروع کار با تکنسین لوله بازکنی در مورد قیمت نهایی به توافق برسید و بعد اجازه شروع به کار به آنها دهید.

3:حتما قبل از شروع کار روش مورد نظر سرویسکار و هزینه را بپرسید : از سرویسکار روش مورد نظر را برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب بپرسید و از چند شرکت در مورد همان روش لوله بازکنی قیمت بگیرید که سرتان کلاه نرود .

4: دریافت فاکتور رسمی از شرکت مربوطه: حتما از شرکت لوله بازکنی مربوطه بخواهید سرویسکاران در پایان کار فاکتور رسمی ارائه دهند تا در صورت بروز مشکل از طریق آن فاکتور امکان پیگیری قانونی را داشته باشد.

در صورتی که متوجه شدید شرکتهای کلاهبردار سرتان کلاه گذاشتند باید چیکار کنید ؟

اگر متوجه شدید که قیمت بسیار بالایی در قبال باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب پرداخت کردید و گرفتار کلاهبرداران شدید حتما فاکتور ارائه شده از شرکت مربوطه را به اتحادیه شهر مورد نظر ببرید و درخواست شکایت از شرکت مربوطه داشته باشد و تا حق خود را نگرفتید کوتاه نیاید .

حتما مطالعه کنید
روش های حرفه ای خارج کردن وسایل قیمتی از درون چاه فاضلاب

گرفتگی لوله و روش کلاهبرداری

یک شرکت معتبر لوله بازکنی چه ویژگیهای دارد 

داشتن تعهد کاری

رعایت نکات بهداشتی

استفاده از ابزاره و وسایل جدید و بروز

تکنسین های آموزش دیده و خوش برخورد

ارائه فاکتور رسمی

داشتن مجوز از اتحادیه

برآورد قیمت منصفانه

وجدان کاری

سخن آخر

با افزایش شرکتهای لوله بازکنی باید خیلی دقت شود که از هر شرکتی خدمات دریافت نکنیم و همیشه مراقب ترفند های کلاهبردارن باشیم و بعد از تحقیق و بررسی لازم از یک شرکت لوله بازکنی مطمئن، درخواست ارسال کارشناس داشته باشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button