مقالات مفید تاسیساتی و فنی استاد کار کرج

فنر سه نظام لوله بازکنی

فنر سه نظام لوله بازکنی

گرفتگی لوله های فاضلاب مشکلی است که گاه و بی گاه گریبانگیر همه شده است و مشکلات زیادی را ایجاد کرده است قطعا وقتی با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه میشوید اولین کاری که انجام میدهد خودتان با راهکارهای خانگی شروع به باز کردن گرفتگی لوله می کنید ولی اگر گرفتگی سخت باشد باید از سرویسکاران حرفه ای لوله بازکنی مشاوره بگیرید .

شرکتهای لوله بازکنی از روش های مختلفی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می کنند از جمله :

لوله بازکنی با فنر دستی

لوله بازکنی با فنر برقی

لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا و….

فنر سه نظام لوله بازکنی

فنر سه نظام لوله بازکنی

فنر سه نظام لوله بازکنی چیست؟

اگرسر و کارتان با شرکتهای لوله بازکنی در کرج افتاده باشد قطعا عنوان فنر سه نظام لوله بازکنی را از سرویسکاران لوله بازکنی زیاد شنیدید

فنر سه نظام قطعه ای دایره شکل  است که توسط سه فنر به هم متصل شده است از این قطعه در تمام دستگاههای که به صورت دورانی کار می کند در ابعاد مختلف استفاده میشود . کار اصلی فنر سه نظام لوله بازکنی چسبیدن به دور فنر می باشد و باعث چرخش فنر در تمام حالتهای دورانی وضعی و انتقالی میشود و این کار علاوه بر باز کردن لوله فاضلاب باعث رسوب زادیی جدار داخلی لوله فاضلاب نیز میشود.

حتما مطالعه کنید
آشنایی با روشهای کلاهبرداری در لوله بازکنی

انواع فنر سه نظام لوله بازکنی

فنر سه نظام لوله بازکنی از سه فنر متصل به هم ساخته شده است سه نظام به طور کلی به سه دسته تقسیم میشود:

فنر سه نظام لوله بازکنی دستگاه فرقونی دینام 1400

فنر سه نظام لوله بازکنی سه نظام دستگاه 3 پایه دینام 300

فنر سه نظام لوله بازکنی سه نظام دستگاه 4 پایه دینام 350

 

انواع فنر لوله بازکنی

جنس فنر سه نظام لوله بازکنی

جنس فنر سه نظام لوله بازکنی چدن ، آهن ، برنج و آلومینیومی می باشد به رور زمان در اثر فشار بروی سه نظام قسمت داخلی آن سایید میشود و از بین میرود که در این صورت باید تعویض شود چون نمی تواند به خوبی فنر را محکم نگه دارد.

 

هزینه لوله بازکنی با فنر سه نظام

هزینه لوله بازکنی با سه نظام بسته به تعداد ابزارهای سه نظام استفاده شده و نوع گرفتگی لوله فاضلاب متغیر می باشد.

 

آیا بدون فنر سه نظام امکان باز کردن لوله فاضلاب وجود دارد؟

باز کردن لوله فاضلاب بدون فنر سه نظام وجود دارد ولی روشهای دیگر لوله بازکنی فقط مجرای لوله را باز می کنند و رسوبات داخلی لوله را برطرف نمی کنند ممکن هست در مدت زمان کوتاهی دوباره گرفتگی پیش بیاد ولی با استفاده از فنر سه نظام علاوه بر باز شدن گرفتگی لوله رسوب زدایی هم میشود و از این جهت خیالتان راحت است که حالا حالاها لوله های فاضلاب بر اثر رسوبات داخلی دچار گرفتگی نمیشوند.

قیمت فنر سه نظام

آیا قیمت بالای فنر سه نظام صحت دارد؟

با رایج شدن این اصطلاح در بین برخی از شرکتهای لوله بازکنی که از فنر سه نظام استفاده میشود از عدم آگاهی مردم در این مورد سوء استفاده میشود و قیمت بسیار بالایی را اعلام میکنند و به تبع آن بعضی از سرویسکاران لوله بازکنی کلاهبردار بوده و بابت باز کردن گرفتگی لوله با فنر سه نظام مبالغ بسیار بالایی را درخواست می کنند.

حتما مطالعه کنید
روش های حرفه ای خارج کردن وسایل قیمتی از درون چاه فاضلاب

شرکت لوله بازکنی استاد کار در کرج پیشنهاد می دهد قبل از انجام این کار ابتدا از چند شرکت معتبر قیمت بگیرید بعد با در نظر گرفتن شرایط با سرویسکار ابتدا به توافق حدودی برسید بعد اجازه استفاده از فنر سه نظام را بدهید در غیر اینصورت بعد از اتمام کار با قیمت بسیار بالایی مواجه خواهید شد . استفاده از فنر سه نظام کمی بیشتر از فنر های معمولی است ولی نه در حدی که کلاهبردارن لوله بازکنی اعلام می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button